1. Ga naar
onze officiële website en druk op "Aanmelden" en dan op "Mijn bestand"
2. Voer uw rijksregisternummer (of KBO nummer) en uw dossiernummer in. Na dit proces ontvangt u een authenticatiecode.
3. Log in op uw dossier waarvoor u een afbetalingsregeling wenst aan te vragen.
4. Dien uw afbetalingsverzoek in door het daarvoor bestemde formulier in te vullen. U ontvangt onmiddellijk een reactie.
Bovendien zal een samenvattend document met de details van de afbetalingsplan beschikbaar zijn op het extranet.
We raden u ten zeerste aan om de voorwaarden van uw afbetalingsplan te respecteren, aangezien slechts één plan per dossier wordt toegestaan.
Indien u deze overeenkomst niet naleeft, zal het incassoproces worden voortgezet.
Indien het voorgestelde afbetalingsplan op het extranet wordt afgewezen, moedigen wij u sterk aan om contact op te nemen met ons callcenter. Het is van essentieel belang om een oplossing te vinden, anders zal het incassoproces worden voortgezet.
Q: Als ik geen toegang krijg tot mijn dossier op het extranet, wat moet ik dan doen?
A: Verspil geen tijd en neem contact met ons op via de volgende kanalen:
• Bij ons kantoorloket: Kroonlaan 358, te 1050 Elsene
• Via telefoon: 02/626.86.99 (op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur)
• Per email (zie het e-mailadres op uw correspondentie)
Gelieve bij al uw communicatie uw dossiernummer te vermelden en dit als onderwerp van uw e-mail te gebruiken.